2013. augusztus 25., vasárnap

akkor...

Sziasztok! 
Mivel úgy tűnik, hogy csak ketten olvasnák a blogot, úgy érzem nincs nagyon sok értelme folytatni... DE ennek ellenére, ha ez a két ember szeretné, leírhatom nekik pár mondatban Facebookon üzenetben, hogy mi lett volna a vége..
Tudom, hogy ez nagy szemétség tőlem, de azt illeti nagyon elment a kedvem az írástól (ennek több oka is van, de nem nagyon szeretnék belemenni) Ettől függetlenül persze ha nagyon akarnám megírhatnám azt a maradék pár fejezetet, de azok biztos, hogy nagyon rosszak lennének, mivel csak összecsapnám őket. 
Ez a helyzet... Ha ez a két ember ezt olvassa, legyen szíves kommenteljen, hogy elmondjam e nekik a végét Facebookon, vagy sem.
Itt a profilom: https://www.facebook.com/lilla.pongracz.1
Üdv: A szerkesztő...

1 megjegyzés:

  1. Akkor három inkább. Én is olvasom, csak nem szoktam kommentelni, ès sztem más is így van de nem tudom. Nagyon sajnálom, hogy abba hagyod mert nekem nagyon tetszik (!!) és jó az egész, királyul írod és vártam hogy mi lesz. De te feladtad szóval cseszhetem...

    VálaszTörlés